Kalite Politikası

VİZYONUMUZ:

Çoğunluk için daha iyi bir günlük yaşam yaratmak.

İŞ FİKRİMİZ:

İyi tasarımlı ve kullanışlı binlerce ev eşyasını öylesine düşük fiyatlara sunalım ki olabildiğince çok kişi satın alabilsin.

DEĞERLERİMİZ:

  • Birliktelik
  • İnsanlara ve dünyamıza değer vermek
  • Maliyet bilinci
  • Sadelik
  • Yenilenmek ve geliştirmek
  • Anlamlı farklılık
  • Sorumluluk almak ve vermek
  • Örnek olarak liderlik etmek

KALİTE POLİTİKAMIZ:

Vizyonumuz, iş fikrimiz ve benimsemiş olduğumuz IKEA değerleri çerçevesinde;

  • Sağladığımız ürün ve hizmetlerde, müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak,
  • Müşteri geri bildirimlerini birer iyileştirme fırsatı olarak etkin bir şekilde yönetmek,
  • Değer yaratmayan işlemleri ortadan kaldırarak, iş süreçlerimizi daha verimli hale getirmek,
  • Tüm süreçlerimizde insan odaklılık prensibiyle hareket ederek, çalışanlarımız için keyifli, güvenli ve gelişim odaklı bir çalışma ortamı sağlamak,
  • Kaynaklarımızı etkin kullanarak, finansal ve çevresel sürdürülebilirliği sağlamak,
  • Tüm faaliyetlerimizde sürekli iyileştirmeyi amaçlayan bir Kalite Yönetim Sistemi oluşturmak,
  • Oluşturulan Kalite Yönetim Sisteminin etkinliğini, yasal mevzuatlara uygunluğunu ve müşteri istek ve beklentilerini sürekli denetleyerek, gerekli görülen iyileştirmeleri gerçekleştirmek, uygulanabilir şartları sağlamak ve yürütmek,

kalite politikası olarak benimsenmiştir.

MAPA Mobilya ve Aksesuar Pazarlama A.Ş. Şirket Yönetim Ekibi

IKEA İletişim

STOĞA GELİNCE HABER VER

Kişisel verilerin işlenmesine ilişkin Aydınlatma Metni'ne buradan ulaşabilirsiniz.

Ticari Elektronik İleti Onayı

Onaylıyorsanız lütfen iletişim tercihlerinizi belirtiniz.

İletişim izinlerinizi Hesabım/Kişisel Bilgilerim sayfasından dilediğiniz zaman değiştirebilirsiniz.

Sayfa Başına Git